Opona Maxxis Minion DHR II 29×2.40" WT Kevlar 3CG/EXO+/TR
Przeprojektowana opona Maxxis Minion DHR II zapożycza wzór ścianki bocznej z legendarnego modelu Minion DHF i dodaje specjalne wypustki na środku dla przyspieszenia i płynnego pokonywania zakrętów. Ma również doskonałe właściwości hamowania. W połączeniu z przednim modelem Minion DHF otrzymujesz idealne połączenie do agresywnych trailów.
Parametry
- TR - Tubeless ready
- Przeznaczenie: Trail, Enduro, Downhill
- Mieszanka: 3C MaxxGrip (3CG)
- Odporność na przebicia: EXO+
- TPI: 60
Wide Trail (WT)
Opony Maxxis oparte na konstrukcji Wide Trail są zoptymalizowane dla nowoczesnych szerokich obręczy (30–35 mm). Dzięki temu opona na szerokiej obręczy zachowuje optymalny okrągły profil bez niepożądanego spłaszczenia, a tym samym oferuje maksymalną wydajność.

- Wide Trail opony do enduro, trailu i downhillu są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm i są kompatybilne z obręczami 30–35 mm.
- Wide Trail opony do XC są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 30 mm i są kompatybilne z obręczami 25–30 mm.
Tubeless Ready (TR)
Jeśli planujesz jeździć bez dętek i pozbyć się zbytecznych gramów i obaw o przebicia, to wybierz opony z oznaczeniem Tubeless Ready. Wykorzystują mieszankę kompatybilną z uszczelniaczem i w ścianach bocznych mają wzmocnienie, które wzmacnia odporność na przebicie. Posiadają również specjalną stopkę bezdętkową, która lepiej przylega do obręczy. Opony bezdętkowe można również używać z dętką.

3C MaxxGrip (3CG)
Miękkie połączenie trzech mieszanek zapewnia bezkompromisowy grip i niezrównaną trakcję na zjazdach. Jest to ta sama mieszanka, która jest stosowana w oponach Downhill i Enduro World Series.

EXO+
Zaktualizowana ochrona od Maxxis, która nadaje się do wszechstronnego użytku na trailach i lekkich rowerach elektrycznych. Podstawa ma obudowę 60 TPI, która jest uzupełniona w ścianach bocznych legendarnym materiałem EXO, który jest odporny na przebicia często spowodowane kolizjami ze kamieniami lub korzeniami. Wkładka butylowa jest umieszczona w obszarze stopki, aby zapewnić dodatkową ochronę obręczy.
