Opona Maxxis Minion DHR II
Przeprojektowana opona Maxxis Minion DHR II zapożycza wzór boków z legendarnej opony Minion DHF i poszerza go, aby zapewnić większe wsparcie na zakrętach. Środkowy wzór został zaprojektowany tak, aby wspomagać przyspieszanie i płynne przejścia podczas pochylania koła. Z kolei wypustki przypominające łopatki dbają o skuteczność hamowania i pomagają utrzymać kontrolę nad rowerem.
Połączenie opon Minion DHR II z tyłu i Minion DHF z przodu zapewnia najlepszą kombinację na szlaki do agresywnej jazdy.
Parametry
- TR - Tubeless ready
- Przeznaczenie: Trail/enduro/DH
- Mieszanka: 3C MaxxGrip
- TPI: 60
- Zabezpieczenie przed wadami: EXO+
- Zalecane użycie na tylnym kole
Szeroki szlak (WT)
Opony Maxxis oparte na konstrukcji Wide Trail są zoptymalizowane dla nowoczesnych szerokich obręczy (30–35 mm). Dzięki temu opona na szerokiej obręczy zachowuje optymalny okrągły profil bez niepożądanego spłaszczenia, a tym samym oferuje maksymalną wydajność.
- Wide Trail opony do enduro, trailu i downhillu są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm i są kompatybilne z obręczami 30–35 mm.
- Wide Trail opony do XC są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 30 mm i są kompatybilne z obręczami 25–30 mm.
Tubeless Ready (TR)
Jeśli planujesz jeździć bez dętek i pozbyć się zbytecznych gramów i obaw o przebicia, to wybierz opony z oznaczeniem Tubeless Ready. Wykorzystują mieszankę kompatybilną z uszczelniaczem i w ścianach bocznych mają wzmocnienie, które wzmacnia odporność na przebicie. Posiadają również specjalną stopkę bezdętkową, która lepiej przylega do obręczy. Opony bezdętkowe można również używać z dętką.
Uchwyt 3C MaxxGrip (3CG)
Miękka kombinacja trzech mieszanek zapewniająca bezkompromisową przyczepność i bezkonkurencyjną trakcję w downhillu.
EXO+
Zaktualizowana ochrona od Maxxis, która nadaje się do wszechstronnego użytku na trailach i lekkich rowerach elektrycznych. Podstawa ma obudowę 60 TPI, która jest uzupełniona w ścianach bocznych legendarnym materiałem EXO, który jest odporny na przebicia często spowodowane kolizjami ze skałami lub korzeniami. Wkładka butylowa jest umieszczona w obszarze stopki, aby zapewnić dodatkową ochronę obręczy.