Plecy

Opona Maxxis Dissector  29×2.40" WT 3CG/DD/TR

 

Identyfikator produktu: 137800

Signature to opona australijskiego zawodnika zjazdowego Troya Brosnana, idealna do szybkiej jazdy po raczej suchych szlakach. Może być również… szczegółowy opis

338 zł Zniżka -5 % 356 zł

  • Darmowa dostawa!
  • Dostarczymy najpóźniej w wtorek 29. 4.

ZEZULA club Zostań członkiem ZEZULA Club i uzyskaj wiele korzyści!

ZEZULA Club

ZEZULA club

ZEZULA Club to program lojalnościowy dla klientów SNOWBOARD ZEZULA. Każdy klient, który się zarejestruje, automatycznie staje się członkiem ZEZULA Club i może kupować taniej i cieszyć się wyjątkowymi korzyściami klubowymi:

  • Do 18% zniżki na nieprzecenione produkty w sklepie internetowym i stacjonarnym
  • Wydłużony 30-dniowy okres wymiany lub zwrotu
  • Priorytetowe przetwarzanie zamówień
  • Specjalne zniżki na już przecenione towary
  • Zniżka na wypożyczalnie i serwis w sklepie SNOWBOARD ZEZULA

Kolory

Opona Maxxis Dissector 29×2,40" WT 3C MAXX GRIP/DD/TR

Signature to opona australijskiego zawodnika zjazdowego Troya Brosnana, idealna do szybkiej jazdy po raczej suchych szlakach. Może być również używana jako opona bezdętkowa i pasuje do obręczy 30-35 mm.

Parametry

  • TR - Tubeless ready
  • Mieszanka: 3C MaxxGrip
  • TPI: 120
  • Ochrona przed defektami: Doubledown

Wide Trail (WT)

Opony Maxxis oparte na konstrukcji Wide Trail są zoptymalizowane dla nowoczesnych szerokich obręczy (30–35 mm). Dzięki temu opona na szerokiej obręczy zachowuje optymalny okrągły profil bez niepożądanego spłaszczenia, a tym samym oferuje maksymalną wydajność.

Technologia opon Maxxis

  • Wide Trail opony do enduro, trailu i downhillu są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm i są kompatybilne z obręczami 30–35 mm.
  • Wide Trail opony do XC są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 30 mm i są kompatybilne z obręczami 25–30 mm.

Tubeless Ready (TR)

Jeśli planujesz jeździć bez dętek i pozbyć się zbytecznych gramów i obaw o przebicia, to wybierz opony z oznaczeniem Tubeless Ready. Wykorzystują mieszankę kompatybilną z uszczelniaczem i w ścianach bocznych mają wzmocnienie, które wzmacnia odporność na przebicie. Posiadają również specjalną stopkę bezdętkową, która lepiej przylega do obręczy. Opony bezdętkowe można również używać z dętką. Upewnij się, że obręcze są kompatybilne z systemem bezdętkowym. Dobrym pomysłem jest sprawdzanie uszczelniacza od czasu do czasu, aby upewnić się, że utrzymuje pożądane ciśnienie.

Technologia opon Maxxis

3C MaxxGrip (3CG)

Miękka trójskładnikowa mieszanka zapewniająca bezkompromisową przyczepność i niezrównaną trakcję podczas zjazdów, używana przez najlepszych zawodników w World Cup Downhill i Enduro World Series.

W połączeniu ze wzmocnieniem Doubledown tworzy idealne warunki do jazdy enduro i e-bike.

Technologia opon Maxxis

Doubledown (DD)

Kolejny krok w rozwoju dwuwarstwowych opon do wyścigów enduro. Dwie warstwy 120 TPI są uzupełnione wzmocnieniem w ścianie bocznej, zapewniając zawodnikowi enduro trwałość opony zjazdowej w lżejszym opakowaniu.

Technologia opon Maxxis

 

 

Opona Maxxis Dissector 29×2.40" WT 3CG/DD/TR

Parametry

29×2.40"
Technologia 3CG / DD / TR
Mieszanka 3C MAXX GRIP
Wymiar w calach 29 x 2,4"
Masa (g) 1154
Szerokość opony 2.4
TPI 120
Stopka kevlarowa
Przeznaczenie MOUNTAIN

Maxxis Dissector 29×2.40" WT 3CG/DD/TR

Opona Maxxis Dissector

Zwrot i wymiana produktów

Zwrotu lub wymiany towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty doręczenia bez podania przyczyny.

Jak postępować w przypadku wymiany lub zwrotu towaru

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

lub

Rejestracja

Język