Opona Maxxis Dissector 27,5×2,40" WT 3C MAXX GRIP/DD/TR
Opona Signature australijskiego zawodnika downhill Troya Brosnana jest idealna do szybkiej jazdy po raczej suchych szlakach. Może być również używana jako opona bezdętkowa i pasuje do obręczy 30-35 mm.
Parametry
- TR - Tubeless ready
- Mieszanka: 3C MaxxGrip
- TPI: 120
- Ochrona przed defektami: Doubledown
Wide Trail (WT)
Opony Maxxis oparte na konstrukcji Wide Trail są zoptymalizowane dla nowoczesnych szerokich obręczy (30–35 mm). Dzięki temu opona na szerokiej obręczy zachowuje optymalny okrągły profil bez niepożądanego spłaszczenia, a tym samym oferuje maksymalną wydajność.
- Wide Trail opony do enduro, trailu i downhillu są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm i są kompatybilne z obręczami 30–35 mm.
- Wide Trail opony do XC są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 30 mm i są kompatybilne z obręczami 25–30 mm.
Tubeless Ready (TR)
Jeśli planujesz jeździć bez dętek i pozbyć się zbytecznych gramów i obaw o przebicia, to wybierz opony z oznaczeniem Tubeless Ready. Wykorzystują mieszankę kompatybilną z uszczelniaczem i w ścianach bocznych mają wzmocnienie, które wzmacnia odporność na przebicie. Posiadają również specjalną stopkę bezdętkową, która lepiej przylega do obręczy. Opony bezdętkowe można również używać z dętką. Upewnij się, że obręcze są kompatybilne z systemem bezdętkowym. Dobrym pomysłem jest sprawdzanie uszczelniacza od czasu do czasu, aby upewnić się, że utrzymuje pożądane ciśnienie.
3C MaxxGrip (3CG)
Miękka trójskładnikowa mieszanka zapewniająca bezkompromisowy grip i niezrównaną trakcję podczas zjazdów, używana przez najlepszych zawodników w World Cup Downhill i Enduro World Series.
W połączeniu ze wzmocnieniem Doubledown tworzy idealne warunki do jazdy enduro i e-bike.
Doubledown (DD)
Kolejny krok w rozwoju dwuwarstwowych opon do wyścigów enduro. Dwie warstwy 120 TPI są uzupełnione wzmocnieniem w ścianie bocznej, zapewniając zawodnikowi enduro trwałość opony zjazdowej w lżejszym opakowaniu.