Opona Maxxis Assegai 29×2,50" WT Wire Bikepark/DH/TR
Nazwa Maxxis Assegai pochodzi od włóczni używanej w walce przez członków plemienia Zulu w Afryce Południowej. Greg Minnaar, pochodzący z RPA, uznał, że jest to odpowiednia nazwa dla płaszcza używanego do walki na górskich zboczach. Wysokie występy precyzyjnie wcinają się w piasek lub ziemię, ale zapewniają również przyczepność na mokrych korzeniach lub skałach. Podczas gdy inne opony wyróżniają się na niektórych nawierzchniach, Assegai zapewnia naprawdę szybką jazdę wszędzie.
Parametry
- Mieszanka: Dual
- Ochrona: DH Casing
- TR: Tubeless Ready
- Przeznaczenie: All trail / enduro / downhill
- TPI: 60
Wide Trail (WT)
Opony Maxxis oparte na konstrukcji Wide Trail są zoptymalizowane pod kątem nowoczesnych szerokich obręczy (30-35 mm). W rezultacie opona założona na szeroką obręcz zachowuje optymalny okrągły profil bez niepożądanego spłaszczenia, oferując maksymalną wydajność.
- Opony Wide Trail do jazdy w terenie, enduro i downhillu są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm i są kompatybilne z obręczami 30-35 mm.
- Opony Wide Trail do XC są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 30 mm i są kompatybilne z obręczami 25-30 mm.
Tubeless Ready (TR)
Jeśli planujesz jazdę bezdętkową i chcesz pozbyć się nadmiaru gramów i przebić, wybierz opony Tubeless Ready. Wykorzystują one mieszankę kompatybilną z uszczelniaczami i mają wzmocnienie w ścianie bocznej, aby zwiększyć odporność na przebicia. Posiadają również specjalną stopkę bezdętkową, która lepiej przylega do obręczy. Opony bezdętkowe mogą być również używane z dętkami.
Downhill (DH)
Opony Maxxis Downhill są przeznaczone do ekstremalnej jazdy, od downhillu po bike park i free ride po rowery elektryczne dalekiego zasięgu. Wykonane są z dwóch warstw wytrzymałego materiału 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka ta pomaga zapobiegać przebiciom, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.
Dual
Dwa rodzaje mieszanki zastosowane w próbce opony łączą niższe opory toczenia z wysoką przyczepnością na zakrętach.