Herschel: ikona v doplňcích následuje funkci i design ikona wśród
12. lutego 2019 | 0 komentarzy
Już się zaczyna! Marka Herschel do nabycia u nas w sklepie! Bardzo popularna marka idzie stale do przodu i tworzy nowe i nowe designowe produkty i jakościowe akcesoria do codziennego użytku. Warto podkreślić, że bardzo dobrze się im powodzi!
Jeśli wolisz mniejszy plecak, do którego zmieszczą się wszystkie niezbędne przedmioty to na pewno obejrzyj City Mid! Jeżeli potrzebujesz pojemnego plecaka, który pomieści podręczniki, laptop i strój na popołudniowy trening, to na pewno spróbuj Małą Amerykę. A jeśli szukasz naprawdę stylowy plecak to warto sprawdzić camo Pop Quiz lub kwiaciasty Classic X-large. My od razu pokochaliśmy markę Herschel. Jeśli też tak masz, to czytaj dalej by dowiedzieć się o jej początkach.
„Naszym celem jest produkcja ponadczasowych, precyzyjnie wykonanych plecaków“
Dzisiaj już popularną markę założyli w 2009 roku bracia Jamie i Lyndon Cormackowie i nazwali ją Herschel Supply Co. Inspirację znaleźli w swoim rodzinnym miasteczku. Prapradziadek Cormack przeprowadził się do Herschelu w Saskatchewan w 1906 roku. Ciekawostką jest, że miasteczko ma teraz tylko trzydzieści obywateli. Właśnie tutaj urodziły się i wyrosły trzy generacje Cormacków. Nazwać markę według swego rodzinnego miasta było dla braci czymś naturalnym.
Nie próbuj szukać siedzimy Herschel w tym prawie opuszczonym miejscu, znajdziesz ją w kanadyjskim Vancouverze. Chociaż bracia przenieśli firmę do wielkiego miasta, to jednak zachowali więzi z ich rodzinną miejscowością. Widać ich przedewszystkim w filozofii firmy. Jamie i Lyndon zdecydowali, że nie ma sensu robić kopie starych plecaków, które nie zaspokoją potrzeby nowoczesnego konsumenta. Zamiast tego zdecydowali się na oryginalne plecaki w oldschoolowym stylu uszyte na potrzeby człowieka 21 wieku. Odnieśli olbrzymi sukces!
Braciom udał się nie lada wyczyn, w ciągu dziesięciu lat zyskali światową sławę jako producenci ikonicznych plecaków, które praktycznie nie mają konkurencji. Dowodem tego jest fakt, że swoje produkty sprzedają na całym świecie w ponad pięciu tysiącach sklepów – w Japonii, Włoszech, Mexyku czy Australii. Już w pierwszym roku udało im się sprzedać osiem tysięcy plecaków. Dzisiaj plecaki sprzedają po milionach.
Dlaczego plecaki są tak popularne? Dlaczego hipsterzy całego świata noszą plecaki właśnie tej marki? Atrakcyjny design jest na pewno głównym powodem. Old-time logo, skórzane paski i retro design. Little America to typowy model, z którego można wyczuć amerykańską nostalgię. Herschel produkuje plecaki do codziennego użytku i stawia na indywidualne potrzeby nowoczesnego człowieka – ważną rolę podczas projektowania gra funkcyjność.
Kolejnym kluczem do ich sukcesu była strategia marketingowa. Bracia Cormackowie postanowili zamiast środków masowych skoncentrować się na social mediach, czasopismach i targach. Do swoich klientów chcą zwracać się osobiście i opowiadać im swoją historię. To nawiązuje do ich lokalnego pojęcia produkcji. Biorą pod uwagę światowe trendy, ale kładą nacisk na oryginalność i według tego formują swoje kolekcje. Według nas ich strategia świetnie się sprawdziła. Czasami mniej znaczy więcej.
W trakcie kilku lat Herschel stał się na tyle popularną marką, że mógł sobie pozwolić na bardzo ciekawe kolaboracje. Na pewno zauważyłeś oryginalnych plecaków Herschel z myszką Mickey od Disneya albo stylowe modele powstałe w ramach współpracy z Coca-Colą i Hypebeast.